2010. február 13., szombat

MOC Review: Nupa 1.0 and Nupa 4.0 (összehasonlítás)

Üdvözlök mindenkit újra. Ahogy láttátok címben egy újabb összehasonlítás következik. :)


Itt az első művem...:


...és az újabbik változata:




Akkor újra, szépen lentről felfelé haladjunk.:

Jőjön tehát a láb.

1.:






Látható, hogy nem egy nagy szám amit ezzel tettem, de mégiscsak jobban néz ki. :D Ezt a lábat ha jól emlékszek még Phantoka Pohaturól csórtam. Úgy jobban belegondolva lehet kicsit vastagabb lett a lábnak ez a része. Huha!...



2.:







Itt azt látjuk, hogy meg lett hosszabbítva. A páncélozás elől lévő részét Ackarról szedtem le. A hátsó részét nem éppen így terveztem, de a lényeg az, hogy összejött valamennyire amit akartam. És a legjobb az egészben, h az ember azt hinné, hogy lötyög, de ez így is van csak éppenséggel nagyon nagyon minimálisan. Szóval nagyon frankó lett. :)



Most következzen a test. Ennek az elejét és hátúlját is átépítettem.

Eleje:






Ezt a darabot bizony Inika Nuparuból szedtem. Eredetileg az új verzióban is ez volt de utána gondoltam egyet és összedobtam valamit csak úgy random. xĐ Azért ahoz képest, hogy random csináltam egész elfogadható. :)


Hátúlja:







Hát látszik a régebbi verziónál, hogy eléggé gyerekes megoldás. Kábeleket meg csöveket kivezetni a hátából. Pff... És lőn csoda ezt is átépítettem. :Đ Ki a király?! Hát nem én az tuti. Na szóval télleg furcsa megoldás volt az, hogy én olyan baromságot csináljak a hátára, úgyhogy fogtam azt ezzzel is kezdtem valamit. Ezeket a darabokat Ackarról és Phantoka Pohaturól szedtem. Csak úgy (szintén) random odaraktam azopkat azt kész.



Karok:


Jobb kar:

1.:







Láthatóan ez nem igazán a keze, hanem a fegyvere, de a kezével is csináltam valamit: piros lett a kézfeje :Đ De térjünk vissza a fegyverre. Egy kicsit nagy lett az újabb a régihez képest. o.O Lehet kicsit nagyon nagy! Az eredetit Toa Nuva Tahutól csórtam.
Az újabbatpedig a Cendox V1től + egy kis valami. xĐ



2.:





Ez a rész egy kis plusz páncélozás. A narancssárga darabot Phantoka Pohaturól szedtem.



Bal kar:









A régebbinél látott karra rögzített puska helyét egy Thornax Launcher vette át. Nagyon sokat szenvedtem vele, hogy valahogyan oda tudjam rakni de végűl sikerűlt egy baromi egyszerű módszerrel. Hát nem csodálatos, hogy mien sokoldalu a Bionicle. :)


Hát asszem ennyit tudok róluk elmonadni.

Ja igen és mégvalami:
Látható, hogy tulajdonképpen plusz páncélt kapott szinte minden egyes porcikája. És persze szép narancssárga szinű páncélokat. :)



Üdv.: Aron

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése