2010. február 17., szerda

MOC Review: Lánctalpas (nem tudom mi)

Üdvözlök mindenkit!!
Ugyebár említettem, hogy fogok bemutatni Technic-eket is.Hát íme:






Nos akik jobban megfigyelik láthatják, hogy ennek a lánctalp részét a Cendox V1-ről csórtam. Megdobtam még egy Skyblaster-rel és persze, hogy valami hajtsa is egy nagyon régi hátrahúzós motorral ami az első Lego Racers készletből van.
Mint látható nem is vettem több ilyen hátrahúzhatós szettet, mert ha így tettem vólna akkor a Skyblaster helyén még egy olyan motor állna. :) És hát azért is van ott az, hogy egyensúlyba legyen. A (majdnem) tökéletes egyensúly érdekében 2 db golyót raktam bele.

Sajnos erről az "építményemről" nem tudok tulajdon képpen semmi mást se mondani, úgyhogy beszéljenek helyettem a képek. :) (úh bakker ez nagyon furcsán hangzott)

Ja és persze, hogy el ne felejtsem, megpróbálok minél hamarabb valami zenés videó szerűséget összedobni.










1 megjegyzés: