2010. február 5., péntek

MOC Review: Hun 1.0 and Hun 3.0 (összehasonlítás)

Ez lenne az első MOC-om amit be mutatok:



És az újjabb változata:



Haladjunk szépen lentről felfelé. :)

Itt láthatók a lábnál tett változtatásaim:

1.:




Láthatóan valamivel feljebb került éssikeresen ki lett javítva, hogy ne legyen ott semiféle kis rés. Öszintén szólva baromira zavart. De sikeresen megoldottam, úgyhogy lehet örülni. :)


2.:





Látható, hogy ez valójában nem valamiféle hiba kijavítása, hanem csak szimplán némi szebbététel, modernizálás.


3.:





Ez szinténi ilyesfajta formai megoldás. De hát ezt jelenti az ,,update". :) Sajnos van hátránya is, ugyanis nem lehet rendesen behajlítani. A több, mint 90° helyett csak 90°-ra lehet behajlítani. Ám ha ezt a kis apróságot nem nézzük, attól ez még jó megoldás.


Most pedig következzen a testel végzett ,,jócselekedetem". :) :







Ezzel a megoldással kétszer is jóljártam. Ugyanis segített minimálisan kijavítani egy kis lötyögést (ami széntén zavart) és valamivel jobban is néz ki, hogy nincs akkora bazi lyuk ott.


És végűl jőjön a kar.:







Láthatóan nem 1 nagy cucc amit ezzel műveltem, de segített. Azért mégis csak jobban néz ki úgy, hogy nincs ott egy lyuk.



Hát kb. ennyit fejleszetettem még rajta, de folyamatosanfejlesztgetek és haladok ahogycsak tudok,ugyanis nem árt még mit csinálni vele meg hát jó sok mindent rakhatok még rá. :)


Ésvégűl jőjön a főfogás: csináltam róla videót is. :Đ. Bezony, nem viccelek. Télleg van róla videóm is. Azt hiszem az a 1.5-ös verziója. De most szólok, hogy brutális nagy fail lett. xĐ

Aki kiváncsi rá az itt megnézheti: http://www.youtube.com/watch?v=ezRE3NOLv-w

Jó röhögést. :)



Üdv.: Aron

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése