2010. március 7., vasárnap

MOC Review: Garage

Üdvözlök mindenkit!!
Áh emberek, hogy én mennyire szeretem a hétvégét. Ma reggel ismét nagy előrelépést hajtottam végre a LEGO-s pályafutásom alatt. Igen. Megcsináltam életem első LEGO garászát. :Đ

Íme.:


Hát igen, ez bizony se nem Technic, se nem Bionicle. Ezt a "művemet" az eddig összegyűjtött klasszikus LEGO darabjaimból építettem.
Látszik mien sok ilyen készletet vettem. xĐ




A legtöbbet talán az ajtón és a tetőn gondolkoztam. Egyszerűen olyan kevés ilyen darabom van, hogy az elképesztő. Pedig az az ajtó is mien egyszerű módszerrel lett megcsinálva. Még mindíg elámulok a LEGO-tól.
Ami talán az egészben a legjobban tetszett az, hogy a kevéske darabok híán kialakítottam 2 kis polc szerű valamit, amiből az egyik ablak is.





És mivel az egész 8x8 pöcök, kénytelen voltam kialakítani egy viszonylag kicsi autót, ami belefér. Hál' a tudománynak vettem/kaptam jó pár készletet a Tiny Turbos-ból, így ez nem volt nagy gond. :)



További képek:





Üdv.: Aron

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése